8. 7. 2014

Dior

Sama nemám rada také príspevky lebo ma nebavia, nudím sa pri ich prezeraní (možno aj vy sa teraz budete). ALE!
Dior včera predviedol kolekciu na jeseň-zimu 2014-2015 v Paríži. A stačila mi jedna fotka aby som bola in love.
Neviem to pekne obkecať, ale baví ma tá jednoduchosť (strihov a farieb), kde žena vynikne. Pokochajte sa.








 Čo poviete? (Nuda?) (Snáď nie.)






4 komentáre :

  1. Mě takové články baví a ještě více mě baví o tom psát svůj názor a nebo číst ostatní :-) Každopádně Dior má vždy své kouzlo!
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. málokedy sa mi páči niečo takto od návrhárov, lebo robia nenositeľné veci (prečo?) ale toto je skvelé, tiež milujem ten šatníkový minimalizmus a tie čisto nijaké biele šaty...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, tie nenositeľné veci si dobre vystihla:D (škoda, škoda)
      :)

      Odstrániť
  3. Krásna paletka :)))) asi si ju kúpim pretože nemám nič z tejto značky !
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť